Auteur Topic: nicolas witsen in beeld gebracht 1:78 scheepswerf ---> Voltooid  (gelezen 72676 keer)

Offline amazone

• Speedy
  • SCHEEPSBOUWMEESTER
  • Kapitein
  • Geslacht: Man
Re: nicolas witsen in beeld gebracht 1;78 scheepswerf
« Reactie #555 Gepost op: juni 14, 2012, 07:53:52 am »
yep er gaan 2 touwen  naar st b en 2 naar bb  van het schip zo kan de paal boven niet links of rechts gaan hellen moest je iets oppakken.

als men nu iets 10 meter verder als de kraan moest leggen weet ik wel niet hoe dat ging : waarschijnlijk zou ik denken dat men  de 2 touwen laat vieren zodat de paal wel overheld naar 1 kant.  of maakt men het aan de andere kraan en trekt het gewoon  naar binnen toe.  dat weet ik dus ook niet luc .

de geinen zullen enkel maar gebruikt worden als het echt niet anders kan  want voor de rest  het hout  op de schouder en laten vallen waar het nodig was  :wink: .

en nee het andere is nog niet af  en ik ben er ook nog niet aan begonnen. van middag  naar het gasthuis en dan  weet ik hopelijk waneer  ze  fotos gaan maken en daarna zien we wel wat er moet gebeuren.  het zou wel eens kunnen zijn dat het nog  enkele weken duurt voor ik weer begin.
the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Offline luc

• Officier
  • Geslacht: Man
« Reactie #556 Gepost op: juni 14, 2012, 08:30:42 am »
in ieder geval mooi gedaan en hopelijk een goed verdict met oplossing zodat je rap terug kunt bouwen.
mvg Luc

Een gelukkige mens ,is een mens met goede gezondheid en een slecht geheugen

Drububu

• Gast
« Reactie #557 Gepost op: juni 14, 2012, 16:39:00 pm »
Toppiejoppie echt waar... :lol:  :aplaus: