Vooral door de zeer gevarieerde aanpak om tot het gewenste resultaat te komen, was het voor de jury lastig om tot een eenduidige besluitvorming
voor een winnaar te komen.
De jury heeft na lang wikken en wegen besloten deze competitie in categoriƫn onder te verdelen.
En heeft onomstotelijk vastgesteld dat:
De 1e prijs in de categorie aanstormend talent en nogalwelzotamelijk zeer veelbelovende bouwers gaat naar de topic starter Arjan.
Wij, de jury, zijn er van overtuigd dat ondanks dat hij gestopt is door de alom bekende kliko verwijder techniek,
er onomstotelijk vastgesteld is dat, diep in de krochten van deze zeer getalenteerde bouwer, een plasticsnuiver schuilt.
Jammer dat hij het project niet afgewerkt heeft, want we hebben hier een winnaar mannen.
In de categorie correctvolgenshetregelementbouwen; gaat de prijs naar Fred.
Correcter volgens de regels dan dit is onmogelijk, vandaar deze eervolle plaatsing.
De originaliteitdprijs gaat natuurlijk naar Wim, niet in het minst omdat de jury het een zeer prettige ervaring
vindt om een spaanplaatschroef dwars door het centrum van A... te zien verdwijnen.
En de all-over winnaar is Jan. Hij geeft ons hier toch een mooi seaview vignette van de A...
Het cruiseschip in haar element, completer kan niet.
Als jury begrijp ik dat ik geen adviserende rol heb. Maar ik wil Jan, ondanks dat, toch adviseren een lijstje rond het tafereel
te maken, met de daarbij horende gigastuiver, alvorens de foto's in de galerij te plaatsen