Auteur Topic: 3D tekenpakketten.  (gelezen 11695 keer)

Offline amazone

• Speedy
  • SCHEEPSBOUWMEESTER
  • Kapitein
  • Geslacht: Man
Re: 3D tekenpakketten.
« Reactie #30 Gepost op: december 13, 2013, 14:58:30 pm »
ik zit nu vooral veel in schetsup te tekenen maar ga overstappen naar autocad .
we zullen wel zien waar het schip aanlegt . ik begin eindelijk wat te snappen van de teken programas na een paar weken intensief te tekenen.
heb al eens gekeken voor een cursus te volgen maar die zitten alemaal direkt vol, toch ga ik ergens eens proberen binnen te geraken om het tog beter onder de knie te krijgen
the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Offline BertUS

• Kaapstander Koning
  • Global Moderator
  • Bootsman
    • BertUS Scale Figures
« Reactie #31 Gepost op: februari 10, 2014, 16:57:07 pm »
IK ben nu bezig met SolidWorks om een scratch model van een nederlands ex legervoertuig in 3D te maken zodat er tekeningen van gemaakt kunnen worden. Maar owee, het valt nog zwaar tegen om als 50 jarige dit soort dingen moeten leren terwijl je de jonkies datzelfde met hun ogen dicht ziet doen.
 Het is echter zo verslavend dat je dus uren achtereen zit te tekenen. En zo blij als eenn kind zijn als er weer een onderdeeltje naar lange tijd er aardig uit ziet

Offline ISOLA2

• Administrator
  • Officier
  • Geslacht: Man
  • Share your knowledge, it's a way to immortality.
« Reactie #32 Gepost op: februari 10, 2014, 17:04:56 pm »
Het gaat niet vanzelf Bertus, en vergeet het maar dat die jonge gasten dit met hun ogen dicht doen .
Als je geen doorzettingsvermogen en ruimtelijk inzicht hebt komt er niets van terecht.
Simpel beginnen, maar dat is toch met alles zo.  :wink:
Groetjes

René