jannes
al een hele prestatie en verwonderlijk hoe de twee Frieslanden eruit zien.
Het is de gewoonte op dit forum, voor de duidelijkheid en als geheugen steuntje dat we in de titel van de topic de schaal vermelden. Kan je mss ook even doen? gewoon naar je eerste posting gaan en de titel even bijwerken.
Je hebt zoveel detail maar je bent de nagels in je planken vergeten.... dat zou je o.a. kunnen doen met potlood.
Opmerkingen over de broekingen heb je al gekregen. Wil je nog meer taliewerk aan je geschut denk dan aan pareltjes om je blokken uit te beelden.
De Discutie is hier ook al ergens gevoerd, Vertikale stootranden of niet, conclusie was dat ze er niet horen. maar ik vind het spijtig van die 4 vertikale zwarte latten op je romp. het is te laat om ze nu nog te verwijderen.
wat ik nogal grof vind is je grating in je galjoen? dat is normaal uitgevoerd uit gekruisde latjes ipv rechte latjes.
Verder mis ik de rode kleur aan de onderkant van de geschutspoorten en ook aan de zijkanten van de wanden .
De kanonlopen hadden wel wat zwart gemogen. ipv dat lelijk brons van de gietstukken...
Ok allemaal opmerkingen voor je volgende schip ..