Auteur Topic: Nave Egizia 1:50 Amati --->Voltooid  (gelezen 48979 keer)

Drububu

• Gast
Re: Nave Egizia 1:50 Amati
« Reactie #300 Gepost op: juni 13, 2011, 14:20:58 pm »
Prachtig Wim. Mooi resultaat van een heel bijzonder en apart scheepje.  :drink: :aplaus: :sail:

Offline amazone

• Speedy
  • SCHEEPSBOUWMEESTER
  • Kapitein
  • Geslacht: Man
« Reactie #301 Gepost op: juni 13, 2011, 15:43:14 pm »
mooi mooi wim  weer een  admiralen model dat afgewerkt is tot in de puntjes  8)
the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

pilatus

• Gast
« Reactie #302 Gepost op: juni 13, 2011, 17:09:45 pm »
Heel mooi, mooi , mooi, mooi Wim. :whow:
Of om in stijl te blijven: mooi, mooi , mooi, mooi, mooi, mooi , mooi,  mooi, mooi, mooi , mooi, mooi, mooi, mooi , mooi, mooi  

pauwels

• Gast
« Reactie #303 Gepost op: juni 13, 2011, 17:17:45 pm »
Apart schip, dat is zeker. Met de Nave Egizia heb je zeker laten zien dat er meer te beleven valt op scheepsmodelbouw gebied.
Ik vind hem/haar mooi gebouwd, en terecht een museummodel. gefeliciteerd.  :drink:

Offline wim500

• Officier
  • Geslacht: Man
« Reactie #304 Gepost op: juni 13, 2011, 18:22:43 pm »
Dank jullie wel voor de complimenten, zou er haast verlegen van worden.

Het was trouwens nooit een bewuste keuze om aparte scheepjes te bouwen, telkens heb ik kits uitgezocht die ik leuk vond en die niet te lang qua bouw zouden duren.
Niet alleen hier maar ook elders krijg ik het al om de oren vanwege de aparte scheepjes ;).
Inmiddels heb ik in 2,5 jaar 4 kits in elkaar weten te flanzen; blijkbaar heb ik eerst wat produktie nodig gehad om aan wat langdurigers te gaan werken.

Neem eerst even wat pauze, maar ga daarna een full scratch project oppakken van de paddlesteamer Creole Queen (New Orleans).
Tegelijkertijd ongeveer pak ik de sectie van de Wasa op. Voor beide projecten ga ik mijn tijd pakken trouwens, die rust heb ik inmiddels wel.