Het is alweer even geleden maar toch even 'n kleine up-date om te laten zien dat ik toch niet in slaap ben gevallen en van 'n houtdip is ook nog geen sprake.
De bende aan de boeg is inmiddels weer gerepareerd. :green:

'n fototje van de boeg zover zij er nu bij ligt.

Stuurboord

Bakboord

De achterkant en je ziet wel, klemmen, klemmen, klemmen en natuurlijk de onvermijdelijke punaises

Tot zover de werkzaamheden van de laatste tijd er is op dit moment wel niet zoveel te beleven maar dat is niet anders.
Als het 'n beetje meezit is het over 'n week schrapen en schuren maar dat is dan ook weer eens wat anders niewaar?
Daarna ga ik met de berghouten beginnen en pak gelijk de geschutspoorten mee, alleen komt dan het probleem waar ik die zal plaatsen.
Volgens de BB komen er verschillende in de berghouten en ik weet niet of ik dat wel wil maar zoals ik het nu zien kan komt het onderste berghout misschien wel 10 mm lager als op de BB als ik deze er tussen laat vallen want ik wil ze zeer zeker haaks op de waterlijn plaatsen, maarja het is nog niet zover.
Wat is het mooiste denken jullie??
En last but not last, ik heb de bijbel ( wel 2de Hands ) maar hij ziet er perfekt uit op dekop kunnen tikken.

De volgende up-date zal wel weer 'n weekje of zo duren want dan is de romp helemaal dicht en sommige van jullie zie ik morgen wel.