Omdat gisteren er 'n paar foto's waren overbelicht heb ik er nu 3 gemaakt zonder flits.
Nu is het e.e.a. ook beter te zien en dat wil ik jullie ook niet onthouden.
Eerst één van recht van voren.

Van recht van achteren, hier lijkt het of de lijnen van de spiegel niet kloppen maar ik zal jullie voor zijn, SB staat de tl er volop op en BB is het de schaduwrand van dezelfde tl zodat het net lijkt of er daar bijna geen knik inzit, dus gewoon lichtbedrog.

En één van de boeg BB van opzij.

dat ziet er mooi glad uit. als je nog meer erop gaat lijmen, zoals het berghout, is het inderdaad verstandig nog niet te oliën
ik kijk toch ook even bij jou af :laugh:
Je kijkt maar lekker mee Mark en als ik de fout in ga roep je maar.
Ga jij die metalen geschutspoorten nog gebruiken ? Ik wil die toch zeker uit hout gaan maken.
Ik wil wel gaan proberen deze uit hout te gaan maken maar het is wel allemaal erg klein, hoe me dat nog gaat lukken weet ik nog niet maar gelukkig is het nog lang niet zover en kan ik er nog verschillende nachten over slapen.
Maar tussen ( ) Arjan, ik heb 4 boeken van Petersson gevonden mmar alle ISBN nummers zijn anders, heb je soms de titel voor mij dan kan ik verder kijken, alvast bedankt.
netjes dick maar wil tog ff miereneuker spelen :grin:
de schuine lassen van je berghouten moeten normaal 5x zolang zijn als je plank breed is.
Natuurlijk mag je mierenneuken Dirk en ik geloof zo best dat je gelijk hebt maar mijn latten zijn maar 10 cm en dan moet ik over 10 cm 2 keer 2.5 cm lassen met 'n recht middenstuk van 5 cm en hier moet ik Mark gelijk in geven, dit is gewoon niet mooi.
Wanner de planken 15 cm waren geweest had ik dit alsnog veranderd want ze zaten nog niet vast.
Groetn, dick