Poll

Stoppen met forum en /of website

Forum en website laten bestaan
16 (100%)
Website laten en forum weg
0 (0%)
Website en forum weg.
0 (0%)
Ander alternatief- vertel het.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Forum stoppen of verder doen.  (gelezen 898 keer)

Offline SuperSylvester

• DEKSCHROBBER
  • Officier
  • Geslacht: Man
Re: Forum stoppen of verder doen.
« Reactie #15 Gepost op: juni 03, 2017, 10:14:16 am »
Goedendag allen,

Ik ben ook al lid vanaf het prille begin en zou het zeer jammer vinden als het forum stopt.

Alhoewel ik de laatste jaren minder tijd heb om aan hobby's te besteden en daardoor het animo iets gezakt is wil ik dit toch weer een keer oppakken en verder gaan
en dan is dit forum voor mij de leukste plek om dat te delen. Ik zou graag in de kosten willen delen als dat het probleem is, maar Erik heeft dit zelf altijd afgekeurd tot nu toe.

Dus: openhouden die handel!  :D

Jack

Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine - Ludwig van Beethoven

Offline Shipbuilder

• Warhoofd
  • Kapitein
  • Al meer dan 54 jaar schaalmodellen bekliederaar.
« Reactie #16 Gepost op: juni 03, 2017, 11:42:32 am »
M'n negatieve reactie heb ik verwijderd. Ik ga hier op het forum verder met m'n verslag van de Arleigh Burke destroyer.

Het forum moet blijven :!:
Op de werf:"Rattlesnake","Berlingevalletje","Arleigh Burke destroyer","Bruijne Beer","Halifax" en"HMS Triplex".
Afgebouwd:"HMS Evergreen","Fletcher class destroyer","Flower class corvette"en"Astrolabe".

groetjes, Kees

Offline SuperSylvester

• DEKSCHROBBER
  • Officier
« Reactie #17 Gepost op: juni 03, 2017, 12:30:34 pm »
Top Kees, je bent altijd een vaste waarde geweest (en nog steeds). Heb mijn posting ook aangepast  :D
Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine - Ludwig van Beethoven

Offline amateur

• Betweter
  • Officier
« Reactie #18 Gepost op: juni 03, 2017, 20:00:19 pm »
Hallo Kees,

Dat is mooi, ik wilde al gaan vragen waar ik dan heen moest om je modellen te zien!

Jan

Offline Shipbuilder

• Warhoofd
  • Kapitein
« Reactie #19 Gepost op: juni 04, 2017, 07:46:06 am »
Hallo Kees,

Dat is mooi, ik wilde al gaan vragen waar ik dan heen moest om je modellen te zien!

Jan
Hoi Jan, je bent altijd meer dan welkom hoor.
Alhoewel het aantal modellen wel aan het krimpen is door de verkoop op MP.
Als deze Destroyer af is gaat hij ook op MP. Naar schatting heb ik nog zo'n 10 houten en 20 kunststof modellen staan.
Daarvan gaan 5 kunststof oorlogsbodems tzt ook op MP. De houten modellen mogen bij me blijven :wink:

kees
Op de werf:"Rattlesnake","Berlingevalletje","Arleigh Burke destroyer","Bruijne Beer","Halifax" en"HMS Triplex".
Afgebouwd:"HMS Evergreen","Fletcher class destroyer","Flower class corvette"en"Astrolabe".

groetjes, Kees

Offline Beagle

• Administrator
  • admiraal
  • Antwerpen
« Reactie #20 Gepost op: juni 05, 2017, 16:38:58 pm »
kijk het is een vraag die waarschijnlijk wel ieder jaar gaat terugkomen...
met weinig posters en/of weinig nieuwe topic's is dit, volgens mij,  de beste meeting die je kan uitvoeren.
krijg je weinig respons dan weet je hèt wel.

Wij gaan dus weer een jaartje verder.
Toch zal ik nog eens kijken naar dat posten van foto's. Maar bedenk wel dat met al dat sociaal media het posten op een gewoon forum er absoluut niet gemakkelijker op word of zal worden. Voor die Soc.Med. moeten ze het zo aanpassen dat het met één klikje in je blog komt.

Spijtig genoeg is dat met de programmeertaal ( HTML- voor de nieuwsgierigen)  waaruit een forum is gemaakt niet mogelijk.
Het vraagt dus een beetje "doorzicht in hoe een foto plaatsen". Zich een beetje verdiepen in een technische materie.Dat er verschillende aanbidders zijn met gratis plaats en Ider met zijn eigen systeem maakt de zaak niet eenvoudiger. En als die aanbieders dan ook nog, om de haverklap, hun systeem veranderen naar de soc.med. gericht zal er ook niet toe helpen om het posten hier eenvoudiger te maken.

Je kan ook niet verlangen dat ik in al die sites mij ga inschrijven om te kijken hoe je een foto van die Web-site naar dit forum brengt. Daarvoor reken ik dan ook op de iets meer onderlegde posters in de materie om te helpen.

Suggestie . bij de Be. providers krijgt bijna iedereen een gratis webruimte. Als je dus leert je mega grote foto's te verkleinen naar 72 pixels/duim. en naar een beeldgrote van 640 x 480 pixels dan kan je op die ruimte mass's foto's kwijt.
Hoe het zit bij de .nl providers. moet ik het antwoord schuldig blijven.
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...
Geen kennis zonder kunde, Geen kunde zonder Kennis. © Ab Hoving

Grtz Erik

Offline Beagle

• Administrator
  • admiraal
  • Antwerpen
« Reactie #21 Gepost op: juni 05, 2017, 16:40:56 pm »
Citaat
Ik zou graag in de kosten willen delen als dat het probleem is, maar Erik heeft dit zelf altijd afgekeurd tot nu toe.
De kosten blijf ik dragen. als enige tegenprestatie vraag ik van wat te posten, iets te schrijven  en of een nieuw bouwverslag te openen.
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...
Geen kennis zonder kunde, Geen kunde zonder Kennis. © Ab Hoving

Grtz Erik

Offline SuperSylvester

• DEKSCHROBBER
  • Officier
« Reactie #22 Gepost op: juni 05, 2017, 17:04:10 pm »
Zoals je wilt  :D Ik zal proberen mijn leven te beteren, heb toch al 3 postings gedaan op 2 dagen tijd hehe.

Het forum gaat vast weer betere tijden tegemoet, let maar op!

Jack

Offline Shipbuilder

• Warhoofd
  • Kapitein
« Reactie #23 Gepost op: juni 05, 2017, 17:32:51 pm »
Het verslag van m'n Arleigh Burke destroyer zal binnenkort weer overlopen van foto's.

Als deze klaar is ga ik weer verder met m'n Berlingevalletje.

kees

groetjes, Kees

Offline amazone

• Speedy
  • SCHEEPSBOUWMEESTER
  • Kapitein
« Reactie #24 Gepost op: juli 01, 2017, 09:26:37 am »
ik ben ook een hele tijd afwezig geweest  ( school ) en dat is nog niet gedaan.
wel ga ik van af nu wat meer tijd hebben .
ik ben deze week ook begonnen  na 1 jaar helemaal niets te doen.
zal ergens deze maand een draadje openen  :wink:

maar houd het forum open eric  , niet iedereen heeft altijd tijd om te bouwen en soms duurt het iets langer dan een maand en soms een jaar  maar ik ben er zeker van dat de meeste bouwers  nog volgen wat er op het forum gepost word.
the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself