Auteur Topic: Nieuw op dit forum  (gelezen 439 keer)

Offline Marks

• Scheepsjongen
  • *
  • Geslacht: Man
Nieuw op dit forum
« Gepost op: januari 28, 2017, 17:47:57 pm »
Hallo allemaal.

Mijn naam is Mark, 38jr en woonachtig in hendrik ido ambacht. Ik heb een vrij drukke baan en zoek ontspanning in de avonduren/weekend. Aangezien ik graag met mijn handen werk leek het mij wel leuk om me in houtmodelbouw te verdiepen. Ik had al snel in de gaten dat er nog veel te leren valt, vandaar dat ik me hier heb ingeschreven.

Ik ben net begonnen met mijn eerste houtbouwprojectje, de Mary Ann van billing boats. Ik ben nu op het punt om de romp (spanten) te vormen zodat ik deze kan gaan beplanken. Er zullen ongetwijfeld vragen komen en ik hoop dat jullie mij dan een beetje op weg kunnen helpen.

Groeten Mark

Offline ISOLA2

• Administrator
  • Officier
  • Share your knowledge, it's a way to immortality.
Re: Nieuw op dit forum
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2017, 18:23:46 pm »
Welkom Mark, kijk maar eens goed rond en open een bouwverslag met veel foto's zegt meer dan woorden.
Iedereen zal met plezier je vragen beantwoorden en een goede raad eerst vragen dan zagen en lijmen  :wink:
Groetjes

René

Offline Beagle

• Administrator
  • admiraal
  • Antwerpen
Re: Nieuw op dit forum
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2017, 11:19:41 am »
welkom op het forum..

Maal maar snel een bouwverslag ern laat ons al kijken wat je al gemaakt hebt.
Zoals al vermeld, stel eerst vragen, wacht dan op de verschillende meningen of ideën. kiest er het beste uit en ga dan pas lijmen.

O.Ja laat je vraag vergezeld gaan van een paar foto's. :wink:
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...
Geen kennis zonder kunde, Geen kunde zonder Kennis. © Ab Hoving

Grtz Erik