Auteur Topic: Nieuw op het forum  (gelezen 746 keer)

Jilano

• Gast
Nieuw op het forum
« Gepost op: maart 05, 2016, 09:47:32 am »
Beste forumleden,

Mijn naam is Paul en ik ben een beginnend modelbouwer, voornamelijk begonnen om in het toch al zo drukke werk/sociale leven wat ontspanning te vinden.
Geruime tijd geleden heb ik via een bekende internetwinkel mijn eerste bootje gekocht, de "Albatros" van Constructo en met enige tijd er tussen begonnen
met bouwen. Voor een beginnend bouwer met weinig tot geen ervaring valt zo`n klein bootje met een enkele wand/volledige lattenbouw niet mee.
Kwam er pas later achter dat dit de Serie: Atlantis Initio (Gevorderde) is.

Het bootje ziet er nu zo uit:

Omdat het einde van het werk in zicht kwam ben ik op internet alweer opzoek gegaan naar een volgend projectje [dit maal een beginnersbootje :-)]
en ben zodoende op dit forum terecht gekomen. Ik heb al veel leuke bouwverslagen gelezen en gezien dat de kwaliteit van bouwen erg hoog ligt.
[Kan ik nog veel van leren]

Het volgende bootje is de Constructo H.M.S. Bounty, van de Serie: Universal (Beginner) waar bij de romp uit één geheel bestaat.
Hopen dat dit iets beter gaat en ik het werken met hout wat beter onder de knie kan krijgen voordat ik verder ga.

Met vriendelijke groet,
Paul

Offline ISOLA2

• Administrator
  • Officier
  • Geslacht: Man
  • Share your knowledge, it's a way to immortality.
Re: Nieuw op het forum
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2016, 13:18:24 pm »
Welkom Paul, laat maar eens zien wat je al gemaakt hebt, plaats maar een bouwverslag met veel foto's.
Een goede raad, eerst vragen dan zagen en plakken  :wink: , iedereen zal graag antwoorden op je vragen.
Groetjes

René