Auteur Topic: Vermelding in titel  (gelezen 1483 keer)

Offline Beagle

• Administrator
  • admiraal
  • Geslacht: Man
  • Antwerpen
Vermelding in titel
« Gepost op: januari 11, 2013, 07:09:47 am »
Gelieve bij het openen van een topic even de schaal van je schip te vermelden in de titel. Dat maakt het voor iedereen gemakkelijker om zich de groote voor te stellen en moet men het niet steeds vragen..

- Tracht ook aan te gaven wat je 'doel' is van het bouwen.
Zo uit de doos zonder de drang om te verbeteren, vul dan 'OOB' achter de aanduiding schaal aan.
Wil je zoals je tekening of BB, doch met wat verbeteringen, vul dan "Verb' achter de titel.
Wil je toch naar veel historisch verantwoord , vul dan 'Hist" aan achter de titel.
Zo kunnen de leden wat rekening houden wat ze moeten posten.

[OOB] = Out of the box + zoals de bouwkit is
[Verb] =  ik wil verbeteringen aanpassenen en desnoods wat veranderen  aanbrengen om het historisch juister te maken. .
wat wil zeggen dat je bereid  wil zijn tot andere opmerkingen .
[Hist] = Ik wil  mijn model historisch juist maken en zover hierin gaan als  mijn kunde dat toelaat. Je bent dan ook wel onderworpen aan een zeer kritische blik van je mede forum leden.

Het is hier op het forum de gewoonte van eerlijke en open kritiek te geven en niet de bedoeling van veel "Ho's", "Ha's" "mooi"  etc.. te posten. Wij willen hier de leden telkens aan sporen van de lat steeds wat hoger te leggen.
Soms ook van wat meer historische scheepsbouw kennis meegeven.
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...
Geen kennis zonder kunde, Geen kunde zonder Kennis. © Ab Hoving

Grtz Erik