Auteur Topic: Even voorstellen aan iedereen  (gelezen 1269 keer)

Offline nick

• Scheepsjongen
  • *
  • Geslacht: Man
Even voorstellen aan iedereen
« Gepost op: juni 04, 2014, 09:14:18 am »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nick. Ik ben 16 jaar oud (bijna 17). Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een beetje naar fora's aan het zoeken was op google.
Ik doe aan houten scheepsmodelbouw. Hierbij kijk ik wel naar de historische correctheid, maar omdat ik nog beginnend ben kijk ik met name hoe ik het model goed tot zijn einde kan brengen.
Ik doe deze hobby al 3 jaar. Hiervoor heb ik veel plastic modelbouw gedaan (Revell). Mijn eerste (houten) schip was de Albatros van Constructo. Dit ging mij goed af, en ik heb hier veel van geleerd. Deze is helaas nog niet af, omdat ik hem nu aan het verbeteren ben (Ik had hem dus al zo goed als af, maar zag dat ik een verkeerde lak had gebruikt. Ik ben aardig perfectionistisch en wilde dit dus veranderen).

Vorig jaar ben ik aan mijn grootste project tot nu toe begonnen: de Hermione la Fayette van Artesania Latina. Hiervan ga ik een bouwverslag maken, dus meer informatie daar.

Groet,
Nick

Op de helling: Hermione la Fayette, AL: http://www.modelships-beagle.eu/smf/index.php/topic,1663.0.html

Offline ISOLA2

• Administrator
  • Officier
  • Share your knowledge, it's a way to immortality.
Re: Even voorstellen aan iedereen
« Reactie #1 Gepost op: juni 04, 2014, 09:18:52 am »
Welkom Nick, voor historische scheepsbouw zit je hier goed, kijk maar eens goed rond en eerst vragen en dan plakken succes.
Groetjes

René

Offline Beagle

• Administrator
  • admiraal
  • Antwerpen
« Reactie #2 Gepost op: juni 04, 2014, 11:17:48 am »
Welkom Nick.

Maak maar snel een bouwverslag ook van je lopende project. 
en Wij zijn hier gek op foto's, onder het motto een foto zegt meer dan xxx woorden..
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.