voor fotos ga je moeten wachten want heb alles terug afgebroken

dat het niet juist was zag ik ook wel maar als er geen antwoord komt hoe het wel moet, ben ik daar dus ook niets mee en blijf je verkeert doen tot de moed je helemaal in de schoenen zakt en er mee stopt.
spanten zetten is een oplossing maar dat doe ik dus liever niet want daar leer je ook niets mee , dan kan ik beter een kid kopen en daar latjes tegen lijmen en klaar.
het probleem is dat je begint met een lat en dan elke keer een dag moet wachten voor de volgende lat, en als de week om is zie je dat het niet goed is , erg frustrerent is dat.
ik had nu op 10 cm van het achtersteven de latten doorgezaagt en begonnen met seconde lijm , ben 3x opnieuw begonnen omdat het niet goed was en dan telkens iets anders proberen.
de derde keer was het wel goed en dan is het ook erg makelijk om breder en ronder te gaan zonder dingen te maken die in het echt ook niet kunnen want daar probeer ik wel een beetje rekening mee te houden.
heb veel gevloekt vandaag maar nog meer bijgeleert en dat kan ook wel eens deugt doen als er wel eens iets lukt dat al zoveel keer mislukt is. hier zit weer een gelukkig man

komt goed rené