Auteur Topic: bouwverslag san Felipe  (gelezen 4551 keer)

Ton

• Gast
Re: bouwverslag san Felipe
« Reactie #15 Gepost op: januari 31, 2014, 09:34:18 am »
Iedereen bedankt voor jullie hulp.
Het volgende project zal zeker met jullie gedeeld worden.
Gr.
Ton

Offline luc

• Officier
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: januari 31, 2014, 10:07:28 am »
Iedereen bedankt voor jullie hulp.
Het volgende project zal zeker met jullie gedeeld worden.
Gr.
Ton

En wij zullen onze kennis delen, soms kan dat wel eens kritisch zijn, maar het is altijd goedbedoeld.

Daarom ook altijd in het begin van je starttopic aanduiden " hoe je wilt bouwen".

mvg Luc

Een gelukkige mens ,is een mens met goede gezondheid en een slecht geheugen

Ton

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: januari 31, 2014, 10:24:28 am »
Wat ik graag aangepast zou zien is de kartonnen mal voor de kanon poorten, deze mal komt niet overeen met de blokjes waar de kanonnen
gelijmd moeten worden. Dit vergt enige aanpassingen om de kanonnen uit te lijnen. Verder heb ik geen echte problemen gehad tot nu toe.
Gr.
Ton

Ton

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: januari 31, 2014, 10:34:53 am »
Als je kritiek opvat als negatief, heb je niets te zoeken op fora's. Fora's zijn er voor om van elkaar te leren en ervaringen op te doen.
Ik zit ook wel eens op fora's voor mijn andere hobby, nl. model helicopter vliegen en bouwen. Daar gaat het wel harder aan toe en zijn de berichten soms hatelijk omdat je iets niet begrijpt, je wordt dan als dom bevonden. Bij dit forum ondervind je alleen maar hulp, waardoor de hobby alleen maar interessanter gemaakt wordt. Beter voor iedereen, toch !!

Offline ISOLA2

• Administrator
  • Officier
  • Geslacht: Man
  • Share your knowledge, it's a way to immortality.
« Reactie #19 Gepost op: januari 31, 2014, 11:01:29 am »
Als je kritiek opvat als negatief, heb je niets te zoeken op fora's. Fora's zijn er voor om van elkaar te leren en ervaringen op te doen.
Ik zit ook wel eens op fora's voor mijn andere hobby, nl. model helicopter vliegen en bouwen. Daar gaat het wel harder aan toe en zijn de berichten soms hatelijk omdat je iets niet begrijpt, je wordt dan als dom bevonden. Bij dit forum ondervind je alleen maar hulp, waardoor de hobby alleen maar interessanter gemaakt wordt. Beter voor iedereen, toch !!

Dat is de goede instelling Ton, zolang we kunnen leren is het leven de moeite waard  :wink:
Groetjes

René