Auteur Topic: Hallo  (gelezen 2682 keer)

Offline Cicero83

• Scheepsjongen
  • *
  • Geslacht: Man
    • Modelbouw Blog
Hallo
« Gepost op: augustus 18, 2013, 20:21:45 pm »
Hallo iedereen.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Marco, 29 jaar, woonachtig in Zwolle. Van beroep ben ik grafisch ontwerper/webdesigner en werk in Meppel.
In mijn vrije tijd ben ik vaak aan het klooien met van alles en nog wat. Ik ben altijd gefascineerd geweest door geschiedenis en met name oude schepen etc.
Nu heb ik wel eens het één en ander met hout gemaakt, maar nog nooit modelbouw schepen. Het lijkt mij als beginner erg leuk om hier mee te beginnen.

Ik loop me soms te vergapen wat voor moois hier wordt gemaakt en ik hoop als beginneling dat ik ook met de nodige oefening mijn skills kan verbeteren. Maar oefening baart kunst zoals ze zeggen.

Ik ben sinds een paar weken lid van dit forum, en ben momenteel bezig met de bouw van de Santa Maria (1:65). Ik merk al dat ik veel handige tips heb ontvangen.

Dat is het zo ongeveer, o ja, ik heb ook een weblog die ik probeer bij te houden,
die staat hieronder in mijn handtekening  :D
Bekijk ook mijn weblog: http://www.modelbouw.nu/

Offline amazone

• Speedy
  • SCHEEPSBOUWMEESTER
  • Kapitein
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: augustus 18, 2013, 21:32:47 pm »
welkom marco en we hebben je bouwverslag inmiddels al gevonden  :wink:

in iedergeval veel plezier met deze erg mooie hobby
the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Offline Arjan68

• VIP all-round prutser
  • Special Guest
  • Officier
Re: Hallo
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2013, 21:50:52 pm »
Alsnog welkom Marco !

Zoals je al gemerkt hebt zit je hier bij het juiste forum als je je skills wilt verbeteren. De meeste kits zijn verre van volmaakt en met een beetje gezond verstand en inzicht kun je al snel verbeteringen doorvoeren.

Succes met de verdere bouw
"Een schip is altijd een compromis" © Ab Hoving