Goedendag,
Zoals aangegeven ga ik mezelf voorstellen hier op dit forum.
Mijn naam is Gerard de Jager, ben 30 jaar ou en woon in Huizen. Mijn hobby is (zoals de meesten hier) modelbouw. Dit doe ik inmiddels bijna 20 jaar al. Schrok zelf ook wel toen ik het terug zat te tellen laatst. Ik bouw wel geverieerd. Doe zowel aan plastic als houten modelbouw. Door de jaren heen ben ik ook steeds meer gaan scrathesen. Ben op het moment bezig met een vrachtwagenwagencombinatie, van plastic die ik bijna helemaal scratch.
Maar aangezien ik me hierop dit forum bezig wil houden met een boorje, heb ik me hier aangemeld. Het volgende is namelijk het geval. Ben laatst naar de film Nova Zembla geweest en ik was erg onder de indruk van die boot. Nu heb ik een hoop gezocht op het internet en ben uiteindelijk bij de werf uitgekomen die een replica bouwt. Na contact raden ze mij het boek aan "het schip van Willem Barents". Dit is vandaag binnen gekomen en ga me nu eerst verdiepen in de tekeningen, om daarna dit schip zoveel als mogelijk te scrathen.
Nou dit was mijn verhaaltje en hoop snel een topic te kunnen openen over dit schip en hoop dat ook jullie er een hoop plezier aan hebben en dat jullie mij de nodige ruikbare tips en comentaren geven.
groet,
Gerard